1

Téma: Schema a neurčená pouzdra; zapojení s více kanály

Dobrý den

Dělám ve Formice chvilku a nevím jak to převést do layout chybí mi pouzdra na potenciometr a nevím jaký tam pouzdro dat a na kondenzátory jsem jen typl nevím jestli je to správné jsem amatér můžu někoho poprosit kdo by mi s tím mohl pomoct děkuji

Dělám toto schema http://nf.duseknet.com/mix.htm je to druhý obrázek

zapojení v Formica schema je: http://ulozto.cz/x66y1DU8/schema-rar

Ještě jednou moc děkuji kdo mi pomůže

2

Re: Schema a neurčená pouzdra; zapojení s více kanály

Dobrý den, ze zaslaných podkladů (ale neprohlížel jsem je podrobněji) mi bohužel není zřejmé, jaký typ potenciometrů chcete vlastně použít ve skutečnosti.  R POT totiž je jen obecná schematická značka potenciometru (podobně jako třeba C obecně značí kondenzátor), která si neklade za cíl určit konkrétní typ, a proto ani pouzdro.  Označení pouzdra je v ní prázdné úmyslně ??? smyslem je dovolit kreslení schematu, aniž byste měl už na mysli určité typy součástek; proto Vás také musí nejpozději při přenosu partlistu a netlistu upozornit na to, že typy pouzder nejsou dosud zadány.

Najdete-li v knihovnách pouzder nějaký vyhovující potenciometr, můžete prostě jméno jeho pouzdra vložit v tabulce v režimu Edit Text/Component do pole Package a znovu přejít do editoru plošného spoje.  (Pozor na správné číslování vývodů.)

3

Re: Schema a neurčená pouzdra; zapojení s více kanály

Děkuji za vysvětlení ještě bych se optal jak se značí potenciometry myslím pouzdra abych je snaze našel moc děkuji

4

Re: Schema a neurčená pouzdra; zapojení s více kanály

Samozřejmě si můžete např. připojit všechny knihovny pouzder a hledat (příkazem Place / Component / Get Package (by Name)) třeba maskou "*TP*", ale efektivnější asi bude prohlédnout si např. knihovnu Lib_metric.pcb (lze ji také otevřít, jako by to byla deska).

5

Re: Schema a neurčená pouzdra; zapojení s více kanály